ایران مقتدرانه .....

ایران مقتدرانه با سه پیروزی سه بر صفر راهی مرحله دوم شد


تیم ملی والیبال ایران با کسب سومین پیروزی خود در دور مقدماتی مسابقات والیبال هفدهیمن دوره بازی های آسیایی به عنوان صدرنشین گروه C به مرحله بعد صعود کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال در سومین و آخرین مسابقه خود در دور مقدماتی هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون موفق به شکست مالدیو شد تا با سه پیروزی متوالی دور مقدماتی را به پایان رساند.
ملی پوشان ایران که در دو مسابقه قبلی خود هنگ کنگ و هند را سه بر صفر شکست داده بودند، در این مسابقه نیز مالدیو را در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 10، 25 بر 19 و 25 بر 21 از پیش رو برداشتند تا 9 امتیازی شوند و صدرنشینی خود را نیز تثبیت کنند.
اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این دیدار تقریبا از ترکیب اصلی تیم ایران شامل سعید معروف، فرهاد قائمی، امیرغفور، مجتبی میرزاجانپور، شهرام محمودی و آرمین تشکری به عنوان ترکیب آغاز کننده استفاده کرد و در ست نخست نیز 25 بر 10 به پیروزی رسید.
کواچ این دیدار را به صورت نشسته بر روی نیمکت هدایت می کرد و برای نخستین بار در طول چند ماه گذشته استرس کمتری نسبت به عملکرد بازیکنان ایران داشت.
تیم ملی والیبال مالدیو نیز با پذیرش سومین شکست در گروه C بدون امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت. تیم های هند و هنگ کنک به ترتیب با 6 و 3 امیتاز رتبه های دوم و سوم جدول را به خود اختصاص دادند.
پراباکاران از هند و او سانگین از کشور کره جنوبی به ترتیب به عنوان داوران اول و
دوم قضات دیدار ایران و مالدیو را بر عهده داشتند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 5 / 7 / 1393 ا 18:22 نويسنده : نیوشا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.